11-А Українська література


22.05, 29.05
Українська література в 11-А класі

Тема : Бесіда про твори, вивчені впродовж навчального року. Зосередження уваги на їхніх художніх особливостях, новаторстві. (2 години)
План роботи:
1) Прогляньте за підручником 11 класу матеріал, який вивчався упродовж року. Згадайте назви творів і прізвища письменників, які їх написали. Спробуйте назвати тему й головну думку  прочитаних  прозових творів, їх літературний напрям, художні особливості. Також пригадайте імена головних героїв.

2) Виконайте тестові завдання: с.232-234 № 1-16.


19.05
Українська література в 11-А класі
Тема:  Контрольна робота за темою « Митець і суспільство. Стоїчна українська поезія. Сучасна українська література».
План роботи:
1) Ознайомтеся із завданнями контрольної роботи, виконайте їх. (Завдання № 1-12 оцінюються в 9 балів, №12 - у 3 бали.
1.У якому з творів Л. Костенко йдеться про творчу кризу, сутність поетичного мистецтва? 
 А  «По сей день Посейдон посідає свій трон…» 
 Б   «Страшні слова, коли вони мовчать…» 
 В   «Недумано, негадано…» 
 Г    «Хай буде легко. Дотиком пера…» 
2. У якому з творів Л. Костенко образи античної міфології протиставляються реальності сучасного світу? 
А  «Недумано, негадано…» 
Б  Хай буде легко. Дотиком пера…» 
В  «Страшні слова, коли вони мовчать…» 
Г  «По сей день Посейдон посідає свій трон…» 
3. У якому з розділів «Марусі Чурай» читач дізнається, чи справді Маруся вбила Гриця? 
А   «Гінець до гетьмана» 
Б  «Страта» 
В   «Сповідь» 
Г  «Полтавський полк виходить на зорі» 
4.  Укажіть жанрове визначення твору Л. Костенко «Маруся Чурай». 
А  Роман
Б   Епічна поема
В  Поема в прозі
Г  Лірична поема
Д  Роман у віршах
5. Яке твердження про В. Стуса НЕ є правдивим? 
А  Через активну громадянську позицію був засуджений до позбавлення волі та заслання 
Б   Публічно виступив проти арештів української інтелігенції 
В   У його віршах «Господи, гніву пречистого…» та «Крізь сотні сумнівів я йду до тебе…» ліричний герой висловлює намір змінити свою долю 
Г  Його поезія демонструє стійкість і мужність автора в обстоюванні правди 
Д  Жодна з його поетичних збірок не була надрукована на батьківщині за життя автора 
6. У якому з наведених тверджень ідеться про вірш В. Стуса «Крізь сотні сумнівів я йду до тебе…»? 

А  Цей твір — ліричний роздум у формі молитви 

Б  Твір не лише про кохання, а й про людську пам’ять, що зберігає почуття як переважно «світлий спогад»

В  Він — про індивідуальне переживання часу, а ще про природне бажання гармонії і краси в людському житті 

Г  Поезія звучить як продумана декларація на тему екзистенційного вибору 

7. Про кого з героїв твору «Маруся Чурай» Л. Костенко йдеться в наведених рядках?

Вся Україна полум’ям горить,

він і на цьому теж нагріє руки.

А  Григорій Бобренко 
Б  Іван Іскра 
В  дід Галерник 
Г  Вишняк 
Д  Гордій Чурай 
8. Укажіть рядок, у якому названо основні теми твору «Маруся Чурай». 
А  дитинство, родинні взаємини 
Б  кохання, зрада, війна, мистецтво 
В  становлення української державності 
Г  місто і село 
Д  доля полонених під час воєнного лихоліття 
9. Який із названих творів належить до інтимної лірики? 
А  Л. Костенко «Недумано, негадано…» 
Б  Л. Костенко «Страшні слова, коли вони мовчать…»
В  Л. Костенко «Маруся Чурай» 
Г  В. Стус «Крізь сотні сумнівів я йду до тебе…» 
Д  В. Стус «Господи, гніву пречистого…» 
10. Яка з названих подій твору Л. Костенко «Маруся Чурай» відбувається в Полтаві? 
А  загибель Григорія Чурая 
Б  суд над Марусею 
В  розмова Івана Іскри з дідом Галерником 
Г  зустріч Івана Іскри з Богданом Хмельницьким 
Д  знайомство Марусі з мандрівним дяком 
11. Установіть відповідність між персонажами твору Л. Костенко «Маруся Чурай» і рядками з твору. 
 А  Чураїха
Б  Маруся
В  Галя
Г  Бобренчиха

1. Було, сльозами набрякають очі,
вона ж сміється кутиками вуст.
Таке обличчя чи така вже звичка,
а голосочок! — чистий, мов кришталь.
Така була красива молодичка,
вуста сміються, а в очах печаль.

2. Глуха до пісні, завжди щось спотворить.

Все вишиває прошви подушок.

Ще як мовчить,— нічого. Заговорить,—

гостренькі зуби — чисто ховрашок.
3. …лишилася вдовою,

лютіша стала до роботи вдвоє.

Було, не вип’є, бідна, і не з’їсть,—

уся пішла в роботу і у злість.

4. Але вона ні слова не сказала,

усправедливлень жодних не дала,

тілько стояла, яко з каменю тесана.

12. Установіть відповідність між художніми засобами і уривками з творів 
А  анафора
Б  порівняння
В  антитеза
Г  інверсія

1. Пливуть вінки, і мій пливе, не тоне.
А серце ще таке безоборонне,
таким співаю срібним голоском!..

2. Може, там була і справа Марусі Чурай?
Може, тому і не дійшло до нас
жодних свідчень про неї...

3. І десь там юрми, натовпи, там люди!
Там зорі в небі чисті, як ромен.

4. Земля, земля… А небо твоє де? 

13. У чому полягає суперечність між прагненнями героя-шансоньє і тією реальністю, у якій він мусить існувати? Через які образи передано цю суперечність?   (Поезія О.Ірванця «До французького шансоньє»)
 Увага!  Для перевірки надсилайте  роботу сьогодні  на електронну адресу: miro1903@ukr.net




12.05
Українська література в 11-А класі
Тема: Поезія: О.Ірванець («До французького шансоньє»), С.Жадан («Музика, очерет…»).
План роботи:
1)Уважно прочитайте статті підручника на с.219-220, 222-223.
2) Ознайомтеся зі змістом віршів  О.Ірванця, С.Жадана  на с. 220-221, 223.
3)Дайте відповіді на запитання с.221 № 1-4 (усно), с.211 № 1-6 (усно), с.223 1-6 (усно).
4) Підготовка до ЗНО: повторіть зміст повісті І.Нечуя-Левицького «Кайдашева сімя». Скористайтеся відеоматеріалом, що допоможе вам у цьому. Посилання:
https://www.google.com/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=video&cd=1&cad=rja&uact=8&ved=0ahUKEwikhPuAxq3pAhVwpYsKHfcLC18QtwIIKDAA&url=https%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fwatch%3Fv%3DpHsVgYZ_QzE&usg=AOvVaw3_i0BXVO6jqv3p2fCA0P3n      (Скопіюйте та вставте у пошук.)

 Виконайте тестові завдання за повістю. Посилання:
 https://onlinetestpad.com/ua/testview/76504-%D1%96nechuj-levickij-kajdasheva-s%D1%96m%60ya
(Скопіюйте та вставте у пошук.)
  


15.05
Українська література в 11-А класі
Тема:  Проза: Г.Пагутяк («Потрапити в сад»).
План роботи:
1) Уважно прочитайте статті підручника на с. 225-226.
2)  Прочитайте твір Г.Пагутяк «Потрапити в сад», скориставшись онлайн-бібліотекою.
3 )Дайте відповіді на запитання с.226 № 1-5 (усно).
4) Підготовка до ЗНО: повторіть зміст роману Панаса Мирного «Хіба ревуть воли, як ясла повні?»   Скористайтеся відеоматеріалом, що допоможе вам у цьому. Посилання:
https://www.google.com/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=video&cd=7&cad=rja&uact=8&ved=0ahUKEwiWhpnZqLXpAhUrxosKHRBWA3wQuAIIXTAG&url=https%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fwatch%3Fv%3DrnDOYrPP_5E&usg=AOvVaw2tYS0-33oB6ynku1f3Jgjv       (Скопіюйте та вставте у пошук.)
 Виконайте тестові завдання за романом. Посилання:
https://www.google.com/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=1&cad=rja&uact=8&ved=2ahUKEwjQ-bauqbXpAhUlxKYKHY4zCsUQFjAAegQIAxAB&url=https%3A%2F%2Fonlinetestpad.com%2Fua%2Ftest%2F77449-pmirnij-kh%25D1%2596ba-revut-voli-yak-yasla-povn%25D1%2596&usg=AOvVaw3f1GX900VDjAkKf0K9JGuo
(Скопіюйте та вставте у пошук.)


Немає коментарів:

Дописати коментар