22.05, 29.05
Українська література в 11-А класі
Тема :
Бесіда про твори, вивчені впродовж навчального року. Зосередження уваги на
їхніх художніх особливостях, новаторстві. (2 години)
План
роботи:
1) Прогляньте за підручником 11 класу матеріал, який
вивчався упродовж року. Згадайте назви творів і прізвища письменників, які їх
написали. Спробуйте назвати тему й головну думку прочитаних прозових творів, їх літературний напрям,
художні особливості. Також пригадайте імена головних героїв.
2) Виконайте тестові завдання: с.232-234 № 1-16.
19.05
Українська література в 11-А класі
Тема: Контрольна
робота за темою « Митець і суспільство. Стоїчна українська поезія. Сучасна
українська література».
План роботи:
1) Ознайомтеся із
завданнями контрольної роботи, виконайте їх. (Завдання
№ 1-12 оцінюються в 9 балів, №12 - у 3 бали.
1.У якому з творів Л. Костенко йдеться
про творчу кризу, сутність поетичного мистецтва?
А «По сей день Посейдон посідає свій трон…»
Б «Страшні слова, коли вони мовчать…»
В
«Недумано,
негадано…»
Г
«Хай буде
легко. Дотиком пера…»
2.
У якому з творів Л. Костенко образи античної міфології протиставляються
реальності сучасного світу?
А «Недумано,
негадано…»
Б Хай буде
легко. Дотиком пера…»
В «Страшні
слова, коли вони мовчать…»
Г «По сей
день Посейдон посідає свій трон…»
3. У
якому з розділів «Марусі Чурай» читач дізнається, чи справді Маруся вбила
Гриця?
А «Гінець до гетьмана»
Б «Страта»
В
«Сповідь»
Г «Полтавський
полк виходить на зорі»
4. Укажіть
жанрове визначення твору Л. Костенко «Маруся Чурай».
А Роман
Б Епічна поема
В Поема в прозі
Г Лірична поема
Д Роман у віршах
5. Яке
твердження про В. Стуса НЕ є правдивим?
А
Через активну громадянську позицію був засуджений до
позбавлення волі та заслання
Б
Публічно
виступив проти арештів української інтелігенції
В У його віршах «Господи, гніву пречистого…» та «Крізь
сотні сумнівів я йду до тебе…» ліричний герой висловлює намір змінити свою
долю
Г Його поезія
демонструє стійкість і мужність автора в обстоюванні правди
Д
Жодна з його поетичних збірок не була надрукована на
батьківщині за життя автора
6. У якому з наведених тверджень
ідеться про вірш В. Стуса «Крізь сотні сумнівів я йду до тебе…»?
А Цей твір
— ліричний роздум у формі молитви
Б Твір не лише про кохання, а й про людську пам’ять, що зберігає почуття як
переважно «світлий спогад»
В Він — про індивідуальне переживання часу, а ще про природне бажання
гармонії і краси в людському житті
Г Поезія звучить як продумана декларація на тему екзистенційного
вибору
7. Про кого з героїв твору
«Маруся Чурай» Л. Костенко йдеться в наведених рядках?
Вся Україна полум’ям горить,
він і на цьому теж нагріє руки.
А Григорій Бобренко
Б Іван Іскра
В дід Галерник
Г Вишняк
Д Гордій Чурай
8. Укажіть рядок, у якому названо
основні теми твору «Маруся Чурай».
А дитинство, родинні взаємини
Б кохання, зрада, війна, мистецтво
В становлення української державності
Г місто і село
Д доля полонених під час воєнного лихоліття
9. Який із названих творів
належить до інтимної лірики?
А Л. Костенко «Недумано, негадано…»
Б Л. Костенко «Страшні слова, коли вони
мовчать…»
В Л. Костенко «Маруся Чурай»
Г В. Стус «Крізь сотні сумнівів я йду до тебе…»
Д В. Стус «Господи, гніву пречистого…»
10. Яка з названих подій твору Л.
Костенко «Маруся Чурай» відбувається в Полтаві?
А загибель Григорія Чурая
Б суд над Марусею
В розмова Івана Іскри з дідом Галерником
Г зустріч Івана Іскри з Богданом Хмельницьким
Д знайомство Марусі з мандрівним дяком
11. Установіть відповідність між
персонажами твору Л. Костенко «Маруся Чурай» і рядками з твору.
А
Чураїха
Б
Маруся
В
Галя
Г
Бобренчиха
1. Було, сльозами набрякають очі,
вона ж сміється кутиками вуст.
Таке обличчя чи така вже звичка,
а голосочок! — чистий, мов кришталь.
Така була красива молодичка,
вуста сміються, а в очах печаль.
2. Глуха до
пісні, завжди щось спотворить.
Все вишиває прошви подушок.
Ще як мовчить,— нічого. Заговорить,—
гостренькі зуби — чисто ховрашок.
3. …лишилася
вдовою,
лютіша стала до роботи вдвоє.
Було, не вип’є, бідна, і не з’їсть,—
уся пішла в роботу і у злість.
4. Але вона ні слова не сказала,
усправедливлень жодних не дала,
тілько стояла, яко з каменю тесана.
12. Установіть відповідність
між художніми засобами і уривками з творів
А анафора
Б порівняння
В антитеза
Г інверсія
1. Пливуть
вінки, і мій пливе, не тоне.
А серце ще таке безоборонне,
таким співаю срібним голоском!..
2.
Може, там була і справа Марусі Чурай?
Може, тому і не дійшло до нас
жодних свідчень про неї...
3. І десь там юрми, натовпи, там
люди!
Там зорі в небі чисті, як ромен.
4. Земля, земля… А небо твоє
де?
13. У чому полягає суперечність між прагненнями героя-шансоньє і тією реальністю, у якій він мусить існувати? Через які образи передано цю суперечність? (Поезія О.Ірванця «До французького шансоньє»)
Увага!
Для перевірки надсилайте роботу сьогодні на електронну адресу: miro1903@ukr.net
12.05
Українська література в 11-А класі
Тема: Поезія: О.Ірванець («До французького
шансоньє»), С.Жадан («Музика, очерет…»).
План роботи:
1)Уважно прочитайте статті
підручника на с.219-220, 222-223.
2) Ознайомтеся зі змістом
віршів О.Ірванця, С.Жадана на с. 220-221, 223.
3)Дайте відповіді на запитання
с.221 № 1-4 (усно), с.211 № 1-6 (усно), с.223 1-6 (усно).
4) Підготовка до ЗНО: повторіть зміст повісті І.Нечуя-Левицького «Кайдашева сім’я». Скористайтеся відеоматеріалом, що допоможе вам у
цьому. Посилання:
https://www.google.com/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=video&cd=1&cad=rja&uact=8&ved=0ahUKEwikhPuAxq3pAhVwpYsKHfcLC18QtwIIKDAA&url=https%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fwatch%3Fv%3DpHsVgYZ_QzE&usg=AOvVaw3_i0BXVO6jqv3p2fCA0P3n
(Скопіюйте та вставте у пошук.)
Виконайте тестові завдання за повістю.
Посилання:
https://onlinetestpad.com/ua/testview/76504-%D1%96nechuj-levickij-kajdasheva-s%D1%96m%60ya
(Скопіюйте
та вставте у пошук.)
15.05
Українська література в 11-А класі
Тема: Проза:
Г.Пагутяк («Потрапити в сад»).
План роботи:
1) Уважно прочитайте статті
підручника на с. 225-226.
2) Прочитайте твір Г.Пагутяк «Потрапити в сад»,
скориставшись онлайн-бібліотекою.
3 )Дайте відповіді на запитання
с.226 № 1-5 (усно).
4) Підготовка до ЗНО: повторіть зміст роману Панаса Мирного «Хіба ревуть воли, як ясла повні?» Скористайтеся відеоматеріалом, що допоможе вам
у цьому. Посилання:
https://www.google.com/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=video&cd=7&cad=rja&uact=8&ved=0ahUKEwiWhpnZqLXpAhUrxosKHRBWA3wQuAIIXTAG&url=https%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fwatch%3Fv%3DrnDOYrPP_5E&usg=AOvVaw2tYS0-33oB6ynku1f3Jgjv
(Скопіюйте та вставте у пошук.)
Виконайте тестові завдання за романом.
Посилання:
https://www.google.com/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=1&cad=rja&uact=8&ved=2ahUKEwjQ-bauqbXpAhUlxKYKHY4zCsUQFjAAegQIAxAB&url=https%3A%2F%2Fonlinetestpad.com%2Fua%2Ftest%2F77449-pmirnij-kh%25D1%2596ba-revut-voli-yak-yasla-povn%25D1%2596&usg=AOvVaw3f1GX900VDjAkKf0K9JGuo
(Скопіюйте
та вставте у пошук.)
Немає коментарів:
Дописати коментар