11-А Українська лтература

Сьоме квітня

Тема:   Контрольна робота на тему «Літературне шістдесятництво» 

Виконайте тестові завдання (кожна відповідь оцінюється в 0,75 бала).

1. Не є характерною для поетів-шістдесятників рисою творчості

А гуманізм

Б культ свободи

В активний патріотизм

Г соціалістичний реалізм

Д духовний аристократизм

 

2. Кого Олесь Гончар назвав «витязем молодої української поезії»?

А В. Стуса

Б Л. Костенко

В В. Симоненка

Г Д. Павличка

Д М. Вінграновського

 

3. Славу неперевершеного поета-пісняра здобув

А В. Стус

Б Л. Костенко

В В. Симоненко

Г Д. Павличко

Д М. Вінграновський

 

4. Порівнює поезію із «сонцем оранжевим», яке «щомиті якийсь хлопчисько відкриває для себе»

А Василь Симоненко

Б Ліна Костенко

В Дмитро Павличко

Г Іван Драч

Д Микола Вінграновський

 

5Новела «Три зозулі з поклоном» присвячена

А кононівським полям

Б «Цвітові яблуні»

В Якову де Бальмену

Г В. Жуковському

Д любові всевишній

 

6Учнем Олександра Довженка був

А Микола Вінграновський

Б Василь Симоненко

В Іван Драч

Г Сергій Параджанов

Д Дмитро Павличко

 

7. В алегоричних образах соняшника і сонця в «Баладі про соняшник»

представлено:

А ) поета і поезію;

Б ) Україну і українців;

В ) «материкових» українців і емігрантів;

Г ) реальне і фантастичне;

Д ) матір і дитину.

 

8. Про кого (що) йдеться у творі В.Симоненка  «Задивляюсь у твої зіниці...»?

А ) про кохану;

Б ) про Україну;

В ) про матір;

Г ) про поезію;

Д ) про вишню біля хати.

 

 9. Художньою деталлю «над галушками катується» дано характеристику приземленій людині («Три зозулі з поклоном»)
А Михайлові
Б
 дядьку Левкові
В
 Карпові Ярковому
Г
 Соні
Д
синові-студенту

 

10. Характер Михайла («Три зозулі з поклоном») найглибше розкривається в
А діалогах матері із сином
Б
 ставленні до нього Марфи
В його останньому листі
Г
 авторських відступах
Д вдачі його сина

 

  11. Назва новели «Три зозулі з поклоном» символізує
А
 три роки ув’язнення в таборах Сибіру
Б
 любовний трикутник — три долі головних героїв
В
 смуток, тужливу звістку, тугу за життям, минулим
Г
 щастя, заспокоєння, душевну рівновагу
Д
 плинність життя й кохання

12. Установіть відповідність.

Герой

Репліка

1 Марфа

А Чорнила слізьми не розмаж.

2 Соня

Б Нате вам осьо, вип’єте за його здоров’я.

3 дядько Левко

В Дивлюсь, а вона вже на поріжку сидить, жде…

4 син-студент

Г Сусіда мій по землянці молиться уві сні, а Бога не називає.

Д Чому вони не одружилися, так одне одного чуючи?

 

13. Прочитайте вірш В.Симоненка. Зробіть його ідейно-художній аналіз (вид лірики, тема, головна думка, художні засоби з прикладами). Завдання оцінюється в 3 бали.

 

Світ який — мереживо казкове!..

Світ який — ні краю ні кінця!

Зорі й трави, мрево світанкове,

Магія коханого лиця.

Світе мій гучний, мільйонноокий,

Пристрасний, збурунений, німий,

Ніжний, і ласкавий, і жорстокий,

Дай мені свій простір і неспокій,

Сонцем душу жадібну налий!

Дай мені у думку динаміту,

Дай мені любові, дай добра,

Гуркочи у долю мою, світе,

Хвилями прадавнього Дніпра.

Не шкодуй добра мені, людині,

Щастя не жалій моїм літам —

Все одно ті скабри по краплині

Я тобі закохано віддам.

 




 


Друге грудня

 Тема: Контрольна робота. Твір (есе).

Теми творів (одна на вибір):

1. Чому перемогло зло в житті та в душі головного героя-фанатика новели Миколи Хвильового "Я (Романтика)"?

2. Показ духовності українських митців у романі Ю.Яновського "Майстер корабля".

3. Чи легко було Степану Радченку ствержуватися в міському середовищі ?(За романом В.Підмогильного "Місто")

4. Чи можна назвати Остапа Вишню оптимістичною людиною? (За усмішками "Моя автобіографія", "Сом")

Обсяг роботи- до 2 сторінок. Пишіть на аркушику. У четвер принесіть твори в школу для перевірки.

Не забувайте про поділ твору на 3 частини: вступна, основна, підсумкова. Згадайте ознаки есе.

Немає коментарів:

Дописати коментар