Сьоме квітня
Тема: Контрольна
робота на тему «Літературне шістдесятництво»
Виконайте
тестові завдання (кожна відповідь оцінюється в 0,75 бала).
1. Не є характерною для поетів-шістдесятників
рисою творчості
А гуманізм
Б культ свободи
В активний патріотизм
Г соціалістичний реалізм
Д духовний аристократизм
2. Кого Олесь Гончар назвав «витязем молодої
української поезії»?
А В. Стуса
Б Л. Костенко
В В. Симоненка
Г Д. Павличка
Д М. Вінграновського
3. Славу неперевершеного поета-пісняра здобув
А В. Стус
Б Л. Костенко
В В. Симоненко
Г Д. Павличко
Д М. Вінграновський
4. Порівнює поезію із «сонцем оранжевим», яке
«щомиті якийсь хлопчисько відкриває для себе»
А Василь Симоненко
Б Ліна Костенко
В Дмитро Павличко
Г Іван Драч
Д Микола Вінграновський
5. Новела «Три
зозулі з поклоном» присвячена
А кононівським полям
Б «Цвітові яблуні»
В Якову де Бальмену
Г В. Жуковському
Д любові всевишній
6. Учнем
Олександра Довженка був
А Микола Вінграновський
Б Василь Симоненко
В Іван Драч
Г Сергій Параджанов
Д Дмитро Павличко
7. В
алегоричних образах соняшника і сонця в «Баладі про соняшник»
представлено:
А ) поета і поезію;
Б ) Україну і українців;
В ) «материкових» українців і емігрантів;
Г ) реальне і фантастичне;
Д ) матір і дитину.
8. Про кого
(що) йдеться у творі В.Симоненка
«Задивляюсь у твої зіниці...»?
А ) про кохану;
Б ) про Україну;
В ) про матір;
Г ) про поезію;
Д ) про вишню біля хати.
9. Художньою деталлю «над
галушками катується» дано характеристику приземленій людині («Три зозулі з поклоном»)
А Михайлові
Б дядьку Левкові
В Карпові Ярковому
Г Соні
Д синові-студенту
10. Характер Михайла («Три
зозулі з поклоном») найглибше розкривається в
А діалогах матері із сином
Б ставленні до нього Марфи
В його останньому листі
Г авторських відступах
Д вдачі його сина
11. Назва новели «Три зозулі
з поклоном» символізує
А три роки
ув’язнення в таборах Сибіру
Б любовний трикутник — три
долі головних героїв
В смуток, тужливу звістку,
тугу за життям, минулим
Г щастя, заспокоєння,
душевну рівновагу
Д плинність життя
й кохання
12. Установіть відповідність.
Герой |
Репліка |
1 Марфа |
А Чорнила слізьми не розмаж. |
2 Соня |
Б Нате вам осьо, вип’єте за його здоров’я. |
3 дядько Левко |
В Дивлюсь, а вона вже на поріжку сидить, жде… |
4 син-студент |
Г Сусіда мій по землянці молиться уві сні, а Бога не називає. |
Д Чому вони не одружилися, так одне одного чуючи? |
13. Прочитайте вірш В.Симоненка.
Зробіть його ідейно-художній аналіз (вид лірики, тема, головна
думка, художні засоби з прикладами). Завдання оцінюється в 3 бали.
Світ який — мереживо казкове!..
Світ який — ні краю ні кінця!
Зорі й трави, мрево світанкове,
Магія коханого лиця.
Світе мій гучний, мільйонноокий,
Пристрасний, збурунений, німий,
Ніжний, і ласкавий, і жорстокий,
Дай мені свій простір і неспокій,
Сонцем душу жадібну налий!
Дай мені у думку динаміту,
Дай мені любові, дай добра,
Гуркочи у долю мою, світе,
Хвилями прадавнього Дніпра.
Не шкодуй добра мені, людині,
Щастя не жалій моїм літам —
Все одно ті скабри по краплині
Я тобі закохано віддам.
Друге грудня
Тема: Контрольна робота. Твір (есе).
Теми творів (одна на вибір):
1. Чому перемогло зло в житті та в душі головного героя-фанатика новели Миколи Хвильового "Я (Романтика)"?
2. Показ духовності українських митців у романі Ю.Яновського "Майстер корабля".
3. Чи легко було Степану Радченку ствержуватися в міському середовищі ?(За романом В.Підмогильного "Місто")
4. Чи можна назвати Остапа Вишню оптимістичною людиною? (За усмішками "Моя автобіографія", "Сом")
Обсяг роботи- до 2 сторінок. Пишіть на аркушику. У четвер принесіть твори в школу для перевірки.
Не забувайте про поділ твору на 3 частини: вступна, основна, підсумкова. Згадайте ознаки есе.
Немає коментарів:
Дописати коментар